Cum poti intra in contact cu departamentul de relatii cu clientii de la Vodafone?
Tehnologia avanseaza iar de aici si implementarea tot mai multor solutii de raspuns rapid controlate in mod automat de roboti sau inteligenta artificiala. Deseori interactiunea cu serviciul de relatii cu clientii este destul de dificila iar in unele cazuri aproape imposibil sa intri in legatura cu un operator Vodafone.
Contact relatii cu clientii Vodafone
Dezbatem in cele ce urmeaza modalitatile de contact Vodafone pentru diverse situatii precum:
- informatii servicii si oferte Vodafone;
- abonamente si facturi Vodafone;
- Deranjamente Vodafone;
- cartela Vodafone si telleviziunea prin cablu Vodafone.
- alte informatii ce necesita interactiunea cu un operator Vodafone.
Contact serviciu de relatii cu clientii Vodafone
Interactiunea cu un operator Vodafone se va face parcurgand pasii de asistenta online prin serviciul de chat online. Pentru a suna la relatii cu clientii Vodafone avem la dispozitie numerele de telefon afisate mai jos:
- Contact telefonic: *222 / 0372.02.2222 Număr gratuit din rețeaua Vodafone;
- Telefon: *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru.
- Contact Vodafone TV: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.
- Contact non stop Vodafone – *555 – Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului. Acest numar de telefon este valabil pentru cei ce au nevoie de suport pentru telefonia mobila Vodafone.
Program relatii cu clientii Vodafone
Program Vodafone servicii mobile:
Luni -Vineri 8:00 -20:00
Sambata -Duminca 8:00-18:00
Excepție zilele de Sărbători legale
Program servicii fixe:
Informatii cont, factură și plată:
Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
Sâmbătă 8:00 -18:00;
Excepție zilele de Sărbători legale
Deranjamente tehnice servicii fixe:
De Luni pana Dumincă 7:00 -23:00
Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00
Solutionare reclamatii si deranjamente Vodafone
Conform cu specificatiile si indicatiile publicate pe site-ul oficial Vodafone.ro sesizarile si reclamatiile poti fi depuse si solutionate prin urmatoarele mijloace de comunicare:
Sesizarile sau Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, în oricare din următoarele moduri:
a) Contact telefonic Vodafone, la numerele urmatoare:
– 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) pentru serviciile mobile;
– 0311000872 pentru serviciile fixe si TV;
– *222 (de pe telefonul mobil).
b) prin fax, la numerele:
– 0372.021.413 pentru clienții persoane fizice;
– 0372.021.475 pentru clienții persoane juridice.
c) prin email și internet, la adresele:
– persoane.fizice_ro@vodafone.com
– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– la adresa web: vodafone.ro/asistență/contact/formular-asistență/
d) prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
e) prin depunerea acestora în scris la magazinele Vodafone.
Informatii si detalii despre factura Vodafone
Nu este necesar sa intri in contact cu Vodafone daca ai nevoie de anumite detalii despre factura ta ci poti urmarii urmatorii pasi:
- Sună la *121# și primesti mesaj cu datele ultimei facturi;
- Sună la *100#, alege secţiunea Factură şi Plăţi > Factura ta > Numărul tău
- În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Plată factură > Plătește factura ta (pentru clienţii care nu au abonament ,,Ce Vrei Tu”)
Asistenta internet Vodafone
Pentru a preveni eventualele erori de functionare in parametrii optimi specificati de Vodafone Romania, avem un ghid util de rezorvare rapida a conexiuni la internet.
- Asigură-te că toate cablurile sunt conectate corect, iar modemul este alimentat cu energie electrică;
- Verifică statusul ledurilor de pe modem;
- Dacă utilizezi conexiunea prin Wi-Fi, asigură-te ca ai activat acest tip de conecxiune pe device-ul tău;
- Dacă problema pe care o întâmpini se manifestă pe un singur dispozitiv, verifica setările de pe acel dispozitiv (Adresele IP și DNS sa fie obținute automat, iar Proxy să fie dezactivat);
- Efectueaza resetarea modemului la setările de fabrica. După resetare procesul de sincronizare al modemului poate dura 10-15 minute.
- Verifică statusul serviciilor tale pe factura.vodafone.ro. Intră în cont cu userul și parola contului MyVodafone si accesează optiunea Disponibilitate servicii. În această secțiune poți vedea dacă serviciile tale sunt afectate de o avarie și termenul estimat de rezolvare.
Vezi cat costa si cum poti face o reincarcare cartela Vodafone
Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru internet si televiziune va poate ajuta in situatii precum:
- lipsa semnal TV pentru serviciul de satelit sau cablu TV;
- Semnal TV este foarte slab – probeleme receptie in format HD;
- Probleme de conectare la internet;
- Internetul functioneaza cu intrerupere;
- Viteza la internet este foarte mica;
- Alte probleme tehnice aparute la nivelul serviciilor Vodafone.
In cazul in care nu reusiti sa stabiliti un contact cu un operator Vodafone la telefon va indrumam si va sugeram sa va indreptati catre un magazin Vodafone pentru a identifica solicitarea dvs si desigur operatorul sa va indrume catre urmatorii pasi.
Informatiile publicate se regasesc in mod oficial pe site-ul Vodafone.ro