Cum intri in contact cu Engie Romania daca ai nevoie de informatii sau doresti sa primesti noile oferte Engie valabile pentru clientii companie.
Engie contact online
Pentru a intra in legatura cu operatorii din cadrul serviciului de call center sau suport clienti Engie avem la dispozitie urmatoarele modalitati de contact eNGIE.
Call Center Engie 021.9366
Program: Luni – Vineri, 08:30 – 19:00
Intra in Contact cu Engie
- poti sa suni la numărul de telefon Engie – Call Center 021 9366 între orele 08:30 – 19:00 de luni până vineri sau la numărul 0040 21 264 0100, în cazul în care ne apelezi din afara țării;
- Poti merge in centrele ENGIE de relații clienți;
- Poti trimite un fax la numărul 0040 21 264 0101;
- poti să trimiți solicitarea ta, prin poștă, în atenția Direcției Comercializare Energie, la adresa de corespondență Bd. Mărășești nr. 4-6, sector 4, București (Registratură).
Telefoane de contact distribuitor partener Engie
DISTRIBUITOR | TELEFON |
---|---|
Distrigaz Sud Retele | 021.92810 / 800.877.778 |
Premier Energy | 0800.080.003 |
Progaz P&D | 0800.877.642 |
TRANSGAZ | 0800.872.674 |
Poti accesa si aplicatia MyEngie pentru a intra in contact cu serviciul de relatii cu clientii.
Telefon Engie pentru sesizari si reclamatii
Dacă simți miros de gaz sau observi orice defecțiune tehnică în alimentarea cu gaze naturale sau electricitate, anunță operatorul de distribuție sau de rețea din zona ta.
Numarul de telefon Distrigaz Sud Retele este: 021 9281 si 0800 877 778.
In prezent in Romania Engie reprezinta una dintre cele mai mari companii si una dintre principalele companii de furnizare gaze naturale.
Cum pot modifica convenția de consum din contract?
Convenția de consum ne este utilă în emiterea facturilor cu index estimat. Daca din diferite motive conventia de consum nu mai reflecata realitatea indexului lunar iata cum poti solicita o modificare:
- Scrie-ne pe formularul de contact online unde te rugăm să alegi ce tip de client ești și ce tip de energie îți furnizăm, iar apoi să alegi din categoria Contracte subiectul Modificare convenție consum.
- Sună-ne la numărul de Call Center eNGIE 021.9366, disponibil de luni până vineri în intervalul orar 08:00 – 20:00.
- Dacă online nu e varianta potrivită pentru tine, te așteptăm în oricare dintre centrele de relații clienți eNGIE.
Cand se face verificarea periodica a instalatiei de gaze?
Verificarea tehnică periodică a instalaţiei de utilizare a gazelor naturale se realizează la intervale de maximum doi ani.
Pentru cei ce au centrala de apartament verificarea tehnica periodica a centralei se face in mod obligatoriu la doi ani fiind o verificare diferita fata de cea efectuata de Engie asupra instalatiilor de gaze naturale.
O centrală în condensare oferă o reducere a consumului de gaze naturale cu până la 20%, datorită eficienței crescute față de centralele convenționale.
Pentru un cosum optim de gaze naturale in perioada de iarna se recomanda utilizarea unui termostat ambient setat pe valorile 20 – 21 grade celsius. Daca ai un consum mai ridicat de gaze iti recomandam sa trimiti indexul autocitit la eNgie Romania.
Transmiterea indexului la Engie se face in perioada specifica regasite in contract sau pe factura eNgie.
Pentru orice informatie despre facturi, index sau contracte apelati serviciul de relatii cu clientii de la Engie regasit in rubrica contact eNgie Romania.