GLS Romania este o companie de curierat si expediere colete ce asigura livrarea coletelor pe teritoriul tarii noastre dar si expedieri internationale.
Grupul GLS operează aproximativ 120 de hub-uri naționale și regionale, precum și peste 1.600 de depozite și agenții. In continua dezvoltare compania de curierat GLS ofera servicii de calitate superioara pentru cei ce au nevoie de servicii premium de curierat.
GLS contact relatii clienti
In analiza noastra identificam modul de contact GLS Romania pentru diferite informatii cu privire la serviciile oferite de GLS dar si informatii utile despre codul AWB de indentificare colete expediate de GLS.
Modalitati de contact GLS:
- Contact serviciul de call center la numărul de telefon: 0269 501 900 apelabil de luni pana vineri intre orele 8:00 – 18:00.
- Poti vorbi cu un operator din departametul de relatii clienti GLS si prin formularul de contact disponibil pe site-ul oficial.
- Prin formularul de contact veti interactiona pe adresa de email oficiala, ulterior veti primi un raspuns cu privire la solicitarea dvs pe adresa de email inregistrata in formularul de contact Gls Romania.
Contact GLS pentru informatii colete
Codul AWB este esential atunci cand doresti sa obtii si sa localizezi anumite colete care au intarzieri sau care inca nu au plecat din punctele logistice GLS.
Pentru informatii despre codul AWB va invitam sa sunati la numarul de telefon 0269 501 900 unde veti primi toate informatiile cu privire la solicitarea dvs.
Pentru companii GLS Romania oferă o gamă de soluţii pentru expedierile de bunuri şi produse expres. Produsele standard de coletărie pot fi folosite pentru trimiteri la nivel naţional sau internaţional şi sunt disponibile într-un timp scurt de livrare în Europa, iar naţional, de obicei, în 24 de ore.
Livrarea coletelor prin GLS curier
Procesul de expediere colete este la indemana oricui mai ales ca, vei fi informat in timp real cu starea coletului tau si pozitia in care se afla. Notificarile de expediere colete prin GLS sunt punctul forte al companiei pe langa serviciile premium oferite in Romania.
Notificari expediere colete
Primesti notificari despre coletele ce urmeaza a fi expediate de GLS Romania astfel:
- Notificare cu privire la pregatirea coletelor pentru a fi expediate;
- Primesti o noua notificare atunci cand coletul este predat curierului si este gata de livrare;
- Vei primi o notificare care te va indruma catre optiunile de livrare disponibile la GLS, astfel vei primi un link care conţine din nou un link direct către meniul GLS de Coordonare a Livrări.
GLS Parcel Shop, prin rețeaua PayPoint Colet Expres, are peste 2000 de puncte pentru ridicarea expedierilor poștale la nivel național in Romania.
Pentru informatii cu privire la serviciile GLS Romania ava recomandam sa intrati in contact cu un operator din departamentul de relatii clienti astfel incat sa primti informatiile corecte si in detaliu.
La fel ca si alte companii de curierat rapid din Romania, GLS se numara printre companiile care livreaza oriunde in Romania si Europa la cele mai ridicate standarte. Alege sa expediezi colete in siguranta la cele mai accesibile preturi de transport prin serviciul de curierat GLS.
Iti recomandam sa urmaresti modul de contact Fan Courier pentru cei ce aleg sa utilizeze serviciile companiei Fan Courier.
In cazul in care departamentul relatii clienti GLS este greu de prin la linia telefonica amintita mai sus va sugeram sa incercati si formularul de contact GLS regasit pe site-ul oficial la rubrica contact.
website oficial: gls-group.com
În cât timp se poate returna un colet? Mulțumesc.