Care sunt modalitatile de contact BRD Groupe Societe Generale, departamentul de asistenta si suport clienti noi si existenti. Analizam modul in care poti suna la BRD daca ai o problema legata de serviciile bancare.
BRD Contact non stop
In cele ce urmeaza afisam numerele de contact BRD pentru serviciul de relatii clienti si suport in regim call center pentru probleme legate de contul sau cardul BRD.
- Telefon MYBRD – +40 21 302 6161 (apelabil din orice rețea)
- TelVerde BRD – 0800 803 803 (gratuit, disponibil doar în rețeaua fixă Telekom România)
- *22622 (tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil)
- Contact pe email BRD – mybrdcontact@brd.ro
Programul de lucru cu publicul conform datelor oficiale de pe site-ul BRD este:
- Informații comerciale privind produsele și serviciile oferite de Bancă – disponibile luni – vineri între orele 08:00 – 21.00 (GMT+2)
- sâmbătă – duminică între orele 08:00 – 20.00 (GMT+2)
- Servicii de urgenţă clienţi – disponibile 24 de ore din 24 – contact non stop BRD.
Cand ai nevoie de asistenta call center BRD
Identificam in cele ce urmeaza cele mai frecvente intrebari adresate operatorilor din call center BRD Romania.
- informatii servicii bancare;
- informatii credite si alte servicii din aceiasi categorie;
- informatii cont personal BRD;
- actualizare date personale la BRD;
- carduri si aplicatia YOU BRD;
- Dobanzi si conturi de economii aferente serviciilor contractate cu banca;
- alte informatii despre serviciile bancii sau contul tau personal.
Mi-am pierdut / mi s-a furat cardul . Cum îl pot bloca?
Dacă ai pierdut cardul / ți-a fost furat / reținut în ATM, pentru a solicita blocarea apelează-ne prin MyBRD Contact, la numerele disponibile aici display numere (tasta 0 pe linia robotului).
Dacă te afli în străinătate, pentru situații de urgență, poți contacta telefonic și centrele de asistență Mastercard sau VISA. Îți recomandăm să salvezi numărul în memoria telefonului sau să îl notezi pentru a-l putea folosi în cazuri de urgență.
Dacă ai cardul inregsitrat în Apple Pay sau Google Pay vei putea face plăți în siguranță în continuare cu ceasul/telefonul/tableta, numai dacă soliciți refacerea cardului. Cardul refăcut se va asocia automat token-ului existent. Dacă în schimb iți blochezi cardul fară a solicita refacerea lui, token-ul se vă bloca definitiv.
Iti recomandam sa te informezi cu privire la modul de contact Revolut daca ai aplicatia sau cardul Revolut – citeste articolul Revolut contact call center
Poti suna la BRD – Groupe Société Générale Serviciu clienți – 021 302 6161
Reclamatii si sugestii BRD
- telefon relatii cu clientii BRD non stop – +40 21 302 6163 (apelabil din orice rețea)
- TELVERDE – 0800 802 208
Securitatea datelor la BRD
Securitatea datelor indiferent de institutia bancare trebuie luata in serios iar in acest sens BRD aplica reguli clare pe care trebuie sa le respecti pentru siguranta contului sa a datelor bancare.
NU comunica informaţii legate de identitate, conturi sau alte produse şi servicii bancare deţinute, decât persoanelor sau site-urilor de încredere.
NU răspunde mesajelor care solicită informaţii personale sau financiare. Sună la 0800.803.803 daca ai primit astfel de mesaje.
Nu uita de actualizarea programului de antivirus, a sistemului de operare și a browserului. Ai grijă la sursa link-urilor de actualizare a acestora. Verifică întotdeauna ca sursa de unde se face actualizarea să fie autorizată și de încredere.
De regula serviciul de relatii cu clientii de la BRD te poate ajuta in orice situatie iar pentru problemele legate de cont sau carduri poti apela TelVerde unde un operator poate prelua apelul tau si solicitarile venite din partea ta.
Unde gasesc codul utilizator pentru MyBRDNet?
Codul de utilizator pentru accesarea MyBRDNet îl găsești pe contractul încheiat la BRD. Parola o primești prin SMS la numărul de telefon declarat și ți se va cere să o modifici la prima accesare a aplicației.
Folosirea aplicatiilor bancare te poate ajuta sa iti gestionezi mai usor contul de client, sa platesti facturi si sa transferi bani in alte conturi bancare.
Card pierdut sau furat PIERDERII
- cardul pierdut pe teritoriul României: anunţă-ne imediat, apelând de urgenţă numerele de telefon (021) 302.61.61, 0800.803.803, *BANCA(*22622), unde teleconsilierii noştri îţi stau la dispoziţie cu toate informaţiile necesare pentru blocarea/înlocuirea cardului.
- Ai pierdut cardul în străinătate: apelează-ne de urgenţă la numărul de telefon +4021.302.61.61 sau contactează telefonic Centrele de asistenţă MasterCard sau VISA.
Toate problemele pot fi rezolvate doar apeland la serviciul de relatii cu clientii numai atunci cand chiar avem nevoie de ajutor sau daca cele exemplificate in acest articol nu sunt suficiente cu privire la modul de contact BRD va invitam pe site-ul oficial brd.ro