Banca Transilvania este una dintre cele mai mari institutii bancare din Romania, nenumarati clientii avand unul sau mai multe conturi active la Banca Transilvania.
In articolul propus in cele ce urmeaza vom analiza modalitatile de contact Banca Transilvania si modul prin care poti interactiona rapid cu serviciul de relatii clienti de la Banca Transilvania.
Contact non stop Banca Transilvania
Ca orice institutie bancara, la Banca Transilvania exista suport non stop pentru clienti prin intermediul unui apel telefonic la serviciul de call center BT.
- Telefon BT non stop 0264 308 028 sau *8028
Ne gasesti aici, oricand ai nevoie. Numarul e disponibil din orice retea nationala.
- Telefon BT valabil in Romania – 0264 303 003
Linie directa pentru toti romanii care sunt plecati din tara, inclusiv asistenta in limba engleza.
- contact BT din afara tarii – telefon 0264 303 003
- Self – banking – 0264 308 000 apelezi si primesti un link cu acces la informatii despre conturile tale.
Serviciul de relatii cu clientii Banca Transilvania este bine structurat si operativ non stop pentru problemele identificate de clientii bancii.
Contact non stop BT
Serviciul de relatii cu clientii functioneaza non stop pentru a oferii sprijin tuturor clientilor in anumite situatii precum cele mentionate mai jos:
1. Am uitat pinul la card si nu reusesc sa folosesc cardul;
- Ne suni la numărul 0264 308 028, iar colegii noștri din Call Center* te vor ajuta în cel mai scurt timp.
2. Cum pot sa resetez parola la BT24 Internet Banking?
3. Solicitari legate de carduri;
4. Solicitari despre codul IBAN;
5. Care este costul unui extras de cont la BT?
6.Vreau sa ma loghez in Neo Mobile Banking si am folosit BT24. Cum procedez?
Care este codul Swift Banca Transilvania?
Toate băncile care au activitate internațională sunt membre în rețeaua SWIFT. Codul BT SWIFT / BIC este „BTRLRO22”.
Pentru securizarea tranzactiilor online de regula toate bancile au implementat masuri de siguranta sporite pentru a preveni eventuale fraude.
La Banca Transilvania securitatea este pe primul loc iar pentru platile online ti se va solicita un cod prin SMS urmat de pasul in care ai nevoie de o parola unica pe care de regula tu o stabilesti si ti se va cere la orice tranzactie online.
Ce faci daca ai uitat parola Unica la BT?
După ce ai apăsat butonul „Plătește” și ai introdus parola primită prin SMS, vei ajunge în pagina unde ți se cere parola unică. Vei avea opțiunea „Am uitat parola”.
De regula optiunea „Am uitat parola” iti permite sa iti creezi o noua parola valabila pe o perioada de 3 luni.
Cum pot afla codul IBAN?
Poți obține codul IBAN simplu și rapid prin următoarele modalități:
⠀Prin wallet-ul bancar BT Pay:
➭ accesezi aplicația și selectezi cardul aferent contului pentru care vrei să afli IBAN-ul;
➭ apeși pe butonul „Setări” (e în dreapta-sus, simbolizat prin ⚙) și apoi opțiunea „Detaliile cardului”.
Odată parcurși pașii anteriori, o să ai afișat IBAN-ul în ultimul rând.
Prin BT Visual Help:
➭ suni la 0264 308 000 de pe numărul de telefon înregistrat la bancă și accesează link-ul primit prin SMS;
➭ apoi, pentru a vizualiza IBAN-ul conturilor curente și de card, accesează secțiunea „Conturi și tranzacții” din meniul principal.
Prin intermediul platformei BT24 Internet Banking:
➭ loghează-te în aplicație cu datele tale, iar codul IBAN va fi vizibil pe prima pagină a acesteia, în dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul „Conturile mele”.
Toate raspunsurile la intrebarile legate de serviciile si contul tau de client la Banca Transilvania pot fi regasite pe site-ul oficial bancatransilvania.ro
Desigur serviciul de relatii cu clienti poate fi apelat din rubrica contact Banca Transilvania sau telefonic la numerele de telefon afisate mai sus in paragrafele anterioare.
Timpul de asteptare pentru a fi preluat de un operator call center Banca Transilvania poate fi in unele cazuri destul de mare iar uneori poate depasii 30 de minute.
Din experienta noastra in cazul in care nu reusesti sa intri in contact cu cei de la Banca Transilvania sistemul automatizat din call center iti va retine apelul si in cel mai scurt timp posibil un operator te va suna inapoi. Da chiar se intampla si acest lucru.
Retinem pentru un apel rapid la Banca Transilvania avem urmatoarele modalitati de contact:
Call Center BT. 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională. 0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
Prevenire si siguranta Datelor la BT
Ca orecomandare generala indiferent de institutia bancara este bine de stiu urmatoarele aspecte privind siguranta conturilor bancare:
- Nu da curs solicitărilor de a-ți actualiza datele cardului într-un link venit pe mail. Noi nu vom solicita niciodată astfel de actualizări de date ale cardului. Solicitările sunt venite de la persoane care colectează aceste date și le utilizează pentru a sustrage fraudulos sume de pe card;
- Anunță-ne imediat ce observi că lipsește cardul, fie că a fost pierdut sau furat la Call Center-ul nostru non-stop, la 0264 594 337* – pentru orice rețele mobile sau din străinătate.
Iti recomandam sa urmaresti modalitaile de contact pentru magazinul online eMag.ro